Co budeš dělat?

Budeš mít na starosti kombinaci on-line a off-line marketingu – od návrhu nápadů až po jejich realizaci. Spolupracovat budeš převážně s obchodním týmem a externím grafikem.

 On-line marketing:

  • Tvorba obsahu pro web a blog
  • Psaní a rozesílání newsletterů
  • Příprava instruktážních videí nebo videí o produktech
  • Základní správa kampaní (e-mailing, sociální sítě)

Off-line marketing:

  • Návrh a realizace materiálů pro školení a prezentace
  • Tvorba promo materiálů (letáky, brožury nebo produktové listy)

Koho hledáme?

Hledáme kandidáty, který:

  • alespoň 3 roky praxe v marketingu (ideálně v B2B prostředí)
  • má zkušenost s tvorbou obsahu – texty, jednoduchá grafika
  • umí srozumitelně komunikovat užitek technických produktů
  • má smysl pro pečlivost, zodpovědnost a samostatnost
  • zvládne si organizovat práci a přicházet s nápady

Co bys měl/a umět?

Nezbytné:

  • Zkušenost s tvorbou obsahu (texty, jednoduchá grafika)
  • Schopnost pracovat s nástroji jako Canva, ChatGPT
  • Zkušenosti s copywritingem a schopnost psát srozumitelně česky

Výhodou:

  • Znalost WordPressu, Smartemailingu
  • Zkušenosti se střihem videí
  • Znalost Adobe (např. Photoshop, Illustrator)

Co nabízíme?

  • Možnost být u růstu zajímavých technických produktů
  • Prostor pro samostatnou práci i kreativní nápady
  • Přátelské a neformální pracovní prostředím, kde má každý možnost ovlivnit směr věcí