- Podpora připojení zařízení většiny výrobců monitorovacích technologií včetně plné podpory standardů SIA a Sur-Gard.
- Intuitivní a rychlá práce dispečerů při zpracování poplachů sdružených do poplachových akcí.
- Rozsáhlé možnosti automatické interakce se zákazníky dispečinku – SMS, e-maily, promluvy do radiostanic, IP telefonie, výstupní sestavy, webové aplikace.
- Dispečer má k dispozici variabilní formuláře hlídaných objektů, fotografie, interaktivní plány budov, mapové podklady, kontaktní údaje zákazníků atd.
- Integrace s návaznými systémy – 1Box® má několik standardizovaných typů rozhraní pro výměnu dat se systémy třetích stran (např. GIS, informační systémy, systémy městských policií, systémy hasičů).
- Splňuje technické požadavky normy pro monitorovací centra EN 50518 a je ho možné nasadit v redundantním provozu na dvou nezávislých lokalitách.
- Propracovaná lokální softwarová diagnostika chodu celého řešení s možností napojení na Dohledové centrum NAM, odkud je 24 hodin denně monitorován bezporuchový chod technologie.